donderdag 7 april 2011

vertrekdag

Na een spannende avond  ik ben met spoed nog naar het ziekenhuis gereden voor een echografie en een scan ze dachten dat mijn appendix op springen stond . Als dit zo was moest ik thuis blijven na 2 uur kwam het verlossende antwoord dat het toch niet zo was .
Vanmorgen heb ik mijn zoontje gewekt die dacht dat we vrijdag pas vertrokken van een onweer gezicht naar een zonnetje ging hij in amper 1 sec doet een ferrari dit beter ..... neen .
Om stipt 7 uur stond onze chauffeur aan de deur omdat de wegen naar zaventem smorgens nogal eens dicht willen zitten met mensen die dan toch moeten werken .
Na een easy bagage icheck inn en een leuke 1ste vlucht met united airlines kwamen we op tijd in washington . De douane was ook al geen probleem en de bagage ging ook zoals een fluitje van een cent nou daar blijft het dan ook bij we zitten nu te wachten op onze vertraagde vlucht naar orlando voorlopig met 2 uur en half . Morgen komt dus het vervolg hierop duimen maar want we zijn allemaal stikop en als blikken konden doden waren we nu nog maar met jep 0 over .

6 opmerkingen:

  1. Hey Cindy & Companie, jullie laten je toch niet uit het veld slaan door een paar uurtjes vetraging? Cheer up en laat ik jullie hier niet met van die dodelijke blikken zien rondlopen hoor. Binnenkort start de nieuwe show in SeaWorld, de dollar zakt verder en verder en de temperatuur loopt op. What the heck.... kop op hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De reis is begonnen lees ik. Veel plezier!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jullie zijn al onderweg....
    Nog even doorbijten, dan is de reis achter de rug en zijn jullie in Florida !!!
    Goede reis en veel plezier tijdens jullie verblijf.
    Groet Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goh, dat was nog even spannend, zeg! Gelukkig was alles goed en zijn jullie nu aan de reis begonnen! Veel plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat toch nog alles goed is gekomen dan...wat zijn de plannen?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goh zeg, had ik je blog bijna gemist, gelukkig nog op tijd aangemeld. Ben heel benieuwd naar je avonturen. Have fun!

    BeantwoordenVerwijderen