dinsdag 19 april 2011

De hollywood studios

Laatste dag park en we doen dit maar half omdat we de allerlaatste dag ook naar toe gaan . We rijden met onze ford escape naar de parking van de hollywood studios we nemen eigenlijk nooit het disney transport omdat dit toch wat tijdverlies veroorzaakt zeker van animal kingdom lodge . Maar goed de hollywood studios dus . Na de nodige vingerafdruk en ticketcontrole rollen we naar binnen . Het uitzicht dat je hier hebt vraagt om de nodige fotos , we besluiten na dit geflits naar de ty story mania te gaan om een fastpass omdat dit toch een erg populair ding is waarom weten we nog niet want geen van ons heeft hem ooit gedaan . De movieride is ook niet erg populair hier dus schuiven we hier aan en na 2 min zitten we er al in , je komt door de meest populaire filmhelden van onze tijd dan toch de jeugd kijkt hier met een dom gezicht naar en weet begod niet wie die man op het paard is ( john wayne ) en al capone kennen ze dan vaag bij naam maar dat is het dan ook . Toch is dit een leuke rit die eindigd met verschillende stukken film van zowel oude als nieuwe films . Eens buiten is de mensenzee weer paraat en de temperaturen ook gelukkig weer met een licht briesje wat het allemaal  weer dragelijk maakt . De muppets  ik vind dit geweldig doch is deze film ook niet het favoriet ding in het park want de zaal zit niet vol . Lachen met gonzo gieren met fonzie en de 2 oudjes op het balkon zijn ook weer op hun best . Beanie het konijn mag als afsluiter het vuurwerk afsteken wat compleet de mist in gaat en de zaal word tot schroot gemaakt  dit blijft nostalgie van de boveste plank . Ik zoek nog achter mijn felbegeerde animal shirt maar vind geen dat een lach op mijn gezicht tovert . We zitten even op een bankje voor het nodige eten en drinken  een chicken burger moet dit voorstellen en overal krijg je hier french fries bij ze komen me de oren en gaten uit . Bij de indiana jones stunt show hebben we sjaans we hebben nog 15 minuten  aleer deze begint er is niet veelplaats meer maar we vinden toch nog 4 plaatsen die voldoen . Deze show is met indiana nog eens nostalgie van de 2 de plank dan wel je krijgt de beste stunts te zien die je in de film ziet er word geslaan , geploft en geschoten . Explosies volgen elkaar op en natuurlijk wint indiana zoals vroeger nu ook . Ik moet zeggen dat hier veel films en acteurs van den tijd  van toen zijn en dat de jeugd hier eigenlijk weinig of niet meer van weet zeker jonathan niet . Omdat we hier nog terug komen laten we de tower liggen voor dan en schuiven aan bij de toy story . Dit is een ding waar de jeugd dan wel een lach op hun gezicht van krijgt en waarom dan wel .... het is een karretje dat door spelletjes rijd en jij moet de meeste punten afschieten dom en leuktegelijk maar om hier nu 1 uur te wachten neen dat zou ik nooit doen . We verlaten het park om naar de outlet te rijden  hier eten we eerst chinees en moet zeggen slecht was het niet maar om nu te zeggen heerlijk neen dat ook niet . De true religion winkel hier valt tegen dus verlaten we zonder iets te kopen . De guess valt beter mee en slagen we in een horloge en ketting voor kelly . Ik koop nog een broek van seven for all mankind voor 60 euro en jonathan is op zoek naar een pet van dc maar kan niet slagen hij vind wel een t shirt van vans . Filip koopt een paar t shirts van tommy en bij de ugg winkel vind ik noppes nada niets en ik er nog zo op gehoopt van een paar te kopen maar niet dus . Om 10 uur zitten we in ons bed morgen de rit naar de villa van 3 u 25 . Eigenlijk wil ik niet weg hier het was een geweldige week in dit hotel ik kan het jullie van harte aanraden .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten