zondag 24 april 2011

fort meyers beach

Vandaag hopen we dus terug naar fort meyers beach te rijden maar een stop te maken bij ross dress for less dat beloofd weer en ik houd mijn hart vast .
We rijden dus een uurtje vroeger weg om langs die winkel te gaan .
Na een half uurtje rijden draaien we de parking op en stellen we vast dat hij tegenover de tj maxx ligt die we eerder hebben bezocht . Deze winkel is van hetzelfde als tj maxx alleen hier minder merken ik zie een juicy tas van 190 $ tot 89 $ maar besluit dat ik hem toch niet echt nodig heb verder zien ik nog een horloge van betsey johnson van 140 $ voor 39 $ maar besluit dat ik al horloges genoeg heb en ik eigenlijk de tijd hier wil vergeten , filip en jonathan daarintegen kopen 2 t shirten en filip vind ook nog 2 hemden kelly koopt een kleedje en een jas  . De koffers zullen dus weer gewikt en gewogen mogen worden gelukkig hebben we een extra sporttas bij die als handbagage kan dienen .
Hierna zetten we op de tom tom estro blvd in naar fort meyers beach ...... we rijden en rijden en rijden en ik zie dat we bijna aan de miro mar outlets zijn in estro doeme toch he verkeerd adres ik kijk op de kaart en druk een adres in kortbij fort meyers beach in , we zijn zo een 30 min om gereden . De brug van fort meyers komt al in zicht en ze staan deze keer pas 50 meter voor de brug stil dat valt dus al beter mee . Na een 20 min komen we aan in fort meyers beach en draaien we de parking op we betalen 10 $ voor de hele dag en lopen richting strand . De pier komt in zicht en jonathan wil natuurlijk direct erop maar dan ...... we kijken links en recht en het lijkt hier juist benidorm zo drukis het er er is geen plaatje meer vrij en iedereen ligt hier als love bugs opeen wat een teleurstelling is dit en ik denk even aan teletons fotos die de drukte lieten zien .
We overleggen even en zeggen dat we verder rijden naar lovers key een rustig stuk natuurstrand .
Maar eerst gaan we de pier op en juist op tijd er zwemmen 2 dolfijen rond die zich goed laten zien en kortbij de pier zijn een geweldig zicht is dit . Ze zijn zwarter dan degene die in seaworld rondzwemmen maar het geeft wel een leuk gevoel om deze toch in hun eigen omgeving te zien bang zijn ze ook helemaal niet .
Gelukkig hebben we dit strand dus toch bezocht we stoppen weer langs de dq en nemen met zen allen een blizzard 1 met aardbeien 1 met m6m's en 1 met caramel en cookies kelly neemt een shake met banaan en smaken doet het op zo een hete dag .
We rijden na een uurtje door naar lovers key wat een  verademing wat een rust en prachtig strand is dit hier zeg . Je loopt eerst overde brug en het  het brakke water aleer je op het strand komt  het is hier een natuurstrand tussen fort myers en bonita beach in . We wandelen over het strand en er liggen allemaal krabben met een grote schelp over hun lijf  ze liggen op het strand en paren hier naar hartelust . Hier liggen ook dode bomen inhet water wat erg mooie fotos zijn geworden . We zien pelikanen naar vis duiken , zeearenden naar hun nest vliegen en nog een dolfijn als kers op de taart .
We besluiten via bonitas beach naar huis te rijden en volgens mij wonen hier geen arme of middeklas mensen de huizen zijn er weerom geweldig .
Eten wat gaan we eten we stoppen zo een 20 km voor de villa en kijken op de tom tom wat er in de buurt is Outback neen hebben we al gehad olive garden ken ik nog nooit geweest en gaan we dus proberen .
We stoppen voor de deur en drukis het er met ons strandtenue gaan we naar binnen en hier heb ik al direct spijt van ze zijn hier allemaal mooi gekleed en ik voel me niet op men gemak met mijn short en topje . Ik vraag voor 4 personen we zijn nu toch binnen ik vraag nog of het ok is dat we zo binnen komen waarop ze zegt zolang je schoenen en een broek aanhebt is er niets aan de hand . We gaan zitten om zo een 20 min te wachten , zelfs mijn short is nat geworden van mijn nog natte bikini ik durf amper te bewegen omdat dit zeker een natte plek gaat geven op de zetel waarin ik zit . De een nog sjieker dan de andere komt binnen ik schaam me rot , onze bieper gaat af en ik sta met lood in mijn birkenstocks op maar neen geen natte plek te zien oef .
De ober is uiterst vriendelijk op het randje overvriendelijk af . Het etenis hier overheerlijk we eten een cesar slaatje en pasta en het smaakt super goed  dit is met outback het beste wat mijn kiezen hebben gegeten .
Een maal thuis zie ik dat mijn short een grote witte kring van het zout vertoont en ik ben blij dat ik dit ginder niet heb gezien .




Morgen de rit naar huis en animal kingdom lodge kidani village met savannah view

3 opmerkingen:

  1. Oef, vlekken in de broek, da's altijd lastig uitleggen. Maar gelukkig vielen ze niet zo op en had je zelf niets in de gaten.

    De DQ Blizzard kennen wij alleen van de tv-reclame. Hoewel de verleiding groot is, beginnen we er maar niet aan. En raad eens: beiden zijn we een kilo lichter van vakantie teruggekomen dan dat we zijn vertrokken.........

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's hebben jullie op Lovers Key State park gemaakt :-),
    Wij hebben bijna dezelfde, maar met ander hoofdpersonen.
    Groet Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kilos bij ons zijn eraan gevlogen maar ach die vallen we hier wel terug af

    BeantwoordenVerwijderen