zondag 24 april 2011

De vlucht zelf

Bagage ingeleverd en goedgekeurd kan eht nog beter ja geen gepiep aan de controle en flight on time . Maar dan komt er delay achter te staan ach ja van 20 min dat is niet zo erg we hebben 1u35 in washington als er dan toch nog 37 min delay is begint de spanning  als je hier zit wil je 1 ding naar huis . Het vliegtuig is er zo een 5 min voor 2 en zou eigenlijkom 2 vertrekken na 37 min zitten we in het vliegtuig en beloofd de piloot gas te geven wat doen die anders ???? We komen zo een 30 min voor vertrek aan en moeten van c 15 naar c 1 niet ver dus hebben we geluk 10 min voor boarding komen we aan en eigenlijk vinden we het goed zo . De vlucht naar belgie had ook vertraging maar dan door het wachten op een vrije startbaan .De vlucht verliep goed voor ons al blijft het toch lang en vervelend  gelukkig kon jonathan slapen en ik ik niet a neen want meneerke had heel zijn zetel ingepalmt en lag met zijn hoofd op mijn schoot waardoor ik niet kon bewegen maar goed ik was al blij dat hij sliep . Jonathan werd zo een uurtje voor landing wakker , we kregen nog een klef ontbijt met een vieze koffiekoek en een potje yogurt .De landing was een plaatje en bagage was ook vrij snel daar voor zaventemse normen , doane heeft niet gevraagd aan ons dus hebben we ook niets gezegt . De taxi  mijn broer en moeder kwam ons halen en stonden net voor de deur als wij buiten kwamen kan dit perfecter gaan ik denk het niet . En zo komt er een einde aan ons verlof , kledingskasten zijn weer bijgevuld voor de eerste paar maanden en visa ook :) .
Maar het was weer een verlof zoals geen ander en ik begin al plannen te maken voor de volgende want terug gaan we zeker .
Voor mijn verlof was ik nog naar het ziekenhuis gemoeten voor mijn apendix toen bleken er 2 gezwellen te zitten op mijn lever de dokters denken dat dit goedaardige adenomen zijn en ik hoop het ook de week na mijn verlof ga ik dus onder de mri scan en hoop dat dit goed nieuws brengt .

4 opmerkingen:

  1. En zo ben ik weer helemaal bijgelezen en is jullie vakantie alweer voorbij. Gaat altijd te snel, maar je bent alweer met de volgende trip bezig !! Netjes ;-) !

    Hopelijk is de mri verder prima en kan je snel weer richting Florida !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo komt een einde aan een heerlijke vakantie, wat is dat voorbij gevlogen. Sterkte met de jetlag en ik hoop dat je gezondheid perfect in orde is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helaas is jullie vakantie weer voorbij, het is vast omgevlogen. Volgens mij hebben jullie ervan genoten. Erg leuk dat wij mee mochten lezen. Wij gaan over 5 weken weg, wij hebben ook een blog, dus als je het leuk vindt:
    www.medemaatjes2.blogspot.com.

    Veel sterkte met het doktersbezoek.
    Groet Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was gezellig om jullie blog te kunnen volgen; ik denk zo maar dat jullie supertevreden kunnen zijn. Wij gaan duimen dat je snel weer in blakende gezondheid bij de Colruyt te vinden zult zijn en dat je je geen zorgen hoeft te maken over onderzoeken en uitslagen!

    BeantwoordenVerwijderen