vrijdag 15 april 2011

seaworld

We waren allemaal vroeger dan vroeg wakker om half 7 was iedereen paraat . Na een vlucht die ons allemaal gesloopt had hadden we gedacht van veel later wakker te worden ..... niet dus .
Ik heb deze kamer van een disney vacation club member gehuurd en ik moet zeggen ik ben er meer dan super tevreden voor amper 1/4 van de prijs logeren we in 1 van de mooiste hotels die ik ooit heb gehad .
Maar goed seaworld dit park viel ons allemaal een beetje tegen moet ik zeggen  behalve de blue horizon show die hebben ze echt prachtig gemaakt met acrobaten , dolfijen en vogels . De orka show is een flauw afkooksel van wat ooit is geweest . Het roggenbad is wel leuk je kan de dieren aaien en eten geven mits betaling want dat hebben ze hier door de jaren ook geleerd . Dolfijen ja die komen nog wel aan je voorbij maar als een speer dan wel want achter de hekken wachten de mensen die mits betaling een dagje trainer mogen zijn of die mits 7 dollar 5 visjes mogen geven en dat doen de meeste dan ook . Waar is den tijd dat je naast iemand kon staan en ook zo een aai aan het dier kon geven ? We besloten na seaworld in cici's pizza te gaan eten .... hahaha dit is een mengeling tussen een lunapark en de pizza hut . Eten naar hartelust van cesar sla die ook nog lijkt uit die tijd te komen  van pizza die ook nog best lekker blijkt te zijn en dit allemaal met een vleugje fluitende , ratelende spelletjes . Ook vandaag vielen onze rolluiken dicht om amper kwart na  8 jaja we gaan hier met meneer den uil op stok ....Morgen wacht ons animal kingdom .
de roggen vlogen aan ons voorbij

Geen opmerkingen:

Een reactie posten