zondag 24 april 2011

D day

blavaturen willen nie open want ik weet dat het de laaste keer was dat ze hier zullen open gaan . We douchen om half 7 en gaan naar beneden om koffie en drank te halen . De dieren van de savannah zijn zelfs nog niet wakker als we buiten een kijkje gaan nemen . Eens terug op de kamer begint het gevecht om de koffers we verdelen en herverdelen en steken nog wat in de sportzak na een uurtje houden we voor bekeken en gaan naar de auto om ze in te laden , in dit hotel staat je wagen ondergronds en moet je gewoon de lift nemen naar beneden en voila je staat aan je wagen . De koffers passen na gepuzzel perfect in de wagen hopelijk is dit ook zo met het gewicht . We laden de koffers aan de lobby terug uit en laten ze wegen we zitten allemaal net onder de 23 kilo yes gelukt , moet je wel weten dat jonathan en ik maar 14 en 17 kilo bijhadden . Dus na dit goed nieuws en de overschot bekeken te hebben van de dollars word het tijd voor ..... juist naar de millenia mall te rijden voor nog een paar ambercrombie shirts . Om 9 uur verlaten we het hotel met pijn in het hart en als we nog eens komen is het hier het was alles wat we wensten en meer . De rit naar de maal gaat zonder al te veel problemen en staan hier om half 10 voor de deur tijd voor wat starbucks en een stukje cake . De deur van de apple store is open en ik informeer voor de ipad 2 neen die is al uitverkocht voor vandaag krijg ik te horen en dat als ze ineens nog niet officieel open zijn bahhh i hate apple . We verdelen ons want jonathan heeft ook een paar t shirten gezien die hij wil filip en kellly gaan naar de ambercrombie winkel beneden . Als de winkel om 10 uur opent hebben wij onze keuze al voor het raam kunnen maken 2 t shirten gaan mee en hij vind het helemaal geweldig . Als we filip en kelly tegen komen heeft hij al 3 tshirten in zijn armen en kelly 2 ik neem er ook nog eens 2 en rekenen af  op een klein half uurtje hebben gedaan en lopen richting uitgang . Maar voor de uitgang is de victorias secret winkel en ik kan het niet laten en loop vlug naar binnen hier koop ik nog een slaapsetje voor mijn vriendin het word een zwart shortje en topje oke genoeg is genoeg dit moet ook nog de sportzak in . De gps brengt ons bij dollar en auto word netjes ingeleverd met een zeer low fuel level precies zoals het moet . De bagage word goedgekeurd en alles maar dan ook alles mag mee wie had dat gedacht .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten