dinsdag 24 april 2012

Kelly park en hollywoodstudios

Hoor de wind waait door de bomen zelfs in huis hier waait de wind man man wat is het koud en winderig buiten . We rijden vandaag naar kelly park om te zwemmen en te zonnen ondanksde wind die hier aanvoelt als de gemiddelde airo van een floridaanse winkel . Na een uurtje rujden komen we aan bij de binnenbandenbarwinkel ofzoiets , we huren twee banden en de vrouw roept nog vrolijk het zal koud zijn en jullie zijn de enige vandaag jahoeeee . Bij de ingang van het park betalen we drie dollar en parkeren we de wagen . Vol moed waaien we naar de open zonnige plaats er liggen nog een handjevol mensen met wetsuit maar niemand in het water dat beloofd . We besluiten onze spullen op het gras te leggen en wat te wandelen over de houten bruggen aan het einde van de lazy river zien we twee herten en een otter of bever , prachtig om die dieren zo te zien . De eekhoorntjes zijn hier met zen honderden naartoe gewaaid en lopen , springen en zweven hier door de bomen . Even liggen op onze handdoek en even kijken en even wachten en hopend dat de wind wat gaat liggen maar niets hoor die blijft lekker door doen . Ik trek mijn beste bikini aan en besluit toch een tochtje te gaan maken we lopen tot het begin van de bron en ik ja ik alleen spring erin dieje van mij heeft iets verderop gelezen dat er een bacterie in het water kan zitten en heeft een bord gezien met een gatorhoofd erop en ja die zouden zeker geen lekkerehap als hem kunnen weerstaan ;). Het is geweldig en helemaal nie koud . Ik vind het prachtig en zie vissen schildpadden en ja ook een wasbeer . Het is wel een beetje eng in het begin want je denkt inderdaad alleen maar aan de gators die er misschien kunnen zitten als je het water bijna alleen voor jezelf hebt . Maar de gators blijven weg e ik geniet hier alleen maar van het is hier geweldig mooi . Na een paar uur besluiten we terug te rijden . We gaan vanavond de studios doen . Om half zes vertrekken we richting hollywood met de disneybus , het is geweldig als je alle tijd hebt en deze parken kunt doorwandelen terwijl iedereen haast schijnt te hebben . Wij wandelen door het park en willen we ergens in gaan we en als het te lang wachten is gaan we niet . Op deze manier zie je veel meer details van het park en nog belangrijker geen stress . We lopen de nieuwe startours in en moet zeggen dat dit een goeie verbetering is je krijgt een 3D film te zien die ook nog grappig is . Toy story mania te telang wachten dus lopen we het grote theater in voor mee te rijden met de movies . Ik wil ook nog een map voor mijn ipad in te steken maar vind die hier niet . We besluiten na een uurtje of drie rond te lopen dat het te koud is en dat we terug gaan . We drinken en eten nog iets in ons hotel en its a wrap voor ons . Morgen gaan we normaal een waterpark doen en magic kingdom bewandelen .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten