maandag 16 april 2012

dag 1 deel 1 van onze vlucht naar washington

Na  een toch woelige nacht en toch vroeg wakker te zijn , om 5.30 staan we onder de douche .Ontbijten doen we met zo een 50 chinesen die niet weten wat een koffiemachiene is , niet weten hoe een zoutmolen te gebruiken en bloemvazen aanzien als slaolie ........lachen dus . De shuttle van het hotel haalt ons om half 9 op en zet ons netjes af aan de luchthaven so far so good . Inchecken gaat traaaaag maar we hebben alle tijd . onderweg komen we een mexicaans gezin tegen met krijsende kinderen , we lachen er nog mee .....als die maar niet bij ons zitten . Vlucht vertrekt mooi op tijd , bij het instappen in het vliegtuig zie ik dat er een vrouw naast mij zit mijn god ze past niet op haar stoel en neemt die van mij ook half inbeslag . het gezin met de kinderen komen je raad het al naast ons zitten , we lachen ons een breuk .Onderweg steekt de vrouw zakdoekjes in der neusgaten man man wat een zicht , haar tafeltje krijgt ze niet volledig naar beneden en ik zit met mijn armen tussen de leuningen in als ne bakvis in een stoel . De vlucht zelf ging met erg veel turbelentie en met de 3-3-3 indeling lijkt het of je minder plaats hebt maar goed .Douane ging snel ,koffers waren snel daar en de trip van a naar d is nen hele trip .

2 opmerkingen:

  1. Je moet er iets voor ver hebben hè, om naar dat heerlijke Florida te gaan. Als je daar straks bent, is alles weer vergeten !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie hadden in ieder geva amusement onderweg, maar ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken. Hoop dat jullie inmiddels goed zijn aangekomen en het genieten is begonnen.

    BeantwoordenVerwijderen