woensdag 18 april 2012

beasty in animal kingdom

Omdat we vandaag eigenlijk nits op de planning hadden staan maken we er toch een dagje animal kingdom van . Om 9u30 draaien we de parking op en we zijn niet alleen .tasje checken en we staan zo binnen .safaritje,onderzoekkwartier de dinos bezocht een fastpass gaan halen bij de jeti .Eerst wat eten bij jak en jeti rijst met gebakken kip smaakte goed heel erg goed  maaaaaaaar toen . Nog nooit gehad altijd gelachen met mijn wederhelft maar nu deed ik elke wc in animal kingdom . Geen enkele deur met restroom kon ik voorbij door de geluidsoverlast nam ik altijd de laatste wc van de laatste rij in de hoop dat er niet teveel volk mij hoorde , imodiums werdn genomen en als ik die neem zie ik in een week geen deur meer van een restroom . zo na een uurtje of 2 kon ik dan toch in de jeti en heb sindsdien geen deur meer aangeraakt oef gelukkig maar . De rest van de namiddag zijn we wat gaan shoppen en de visa kon er nu nog mee lachen  victorias secret check ,vans check ,abercrombie check en juicy couture check op jeans moet ik nog effe wachten dus . Hopelijk zie ik morgen geen deur met restroom erop want in mijn wetsuit gaat dat eruit zien ..........zwemmen met manatees morgen

1 opmerking:

  1. Heerlijk dagje, Animal Kingdom en shoppen. En gelukkig maar dat Imodium bestaat. Altijd vervelend als je last hebt van overijverige darmen...

    BeantwoordenVerwijderen