dinsdag 24 april 2012

Vandaag gaan we magic kingdom bewandelen en normaal voormiddag tyfoon lagoon . Maar deze morgen bij het betreden van het balkon dacht ik in den freezer te staan man wat koud is het hier . Na de nodige koffie in onze refillmug babel ik even met de kamermeisjes en die vertellen mij dat dit voor hun winterweer is je ziet ze hier aankomen met jaaaa mutsen en handschoenen aan , ze hebben het zo koud niet gehad sinds januari vertellen ze mij het is maar 56 degree . Ok we besluiten het rustig aan te doen en eerst magic kingdom aan te doen . We nemen relaxt de bus die ons tot daar brengt en schuiven aan bij de tassencontrole gelukkig worden we goedgekeurd . Een keer in het park word er volop gewerkt aan mainstreet wat het zicht wat belemmerd op het kasteel maar ach we hebben al zoveel fotos van hier dat we onze camera nog niet meer bij hebben . Het is weer pokkendruk en wachttijden van een uur zijn heel normaal . Wij schuiven aan bij pirates of the caraiben wie kan den jonny nu links laten liggen .... Ik niet . The haunted mansion doen we ook maar tien minuutjes wachten en we zitten erin , altd grappig die geesten op het laaste van de rit . Ook zoeken we nog even naar de trouwring voor het huis maar vinden ze weer niet podverdikke toch . We wandelen nog naar peter pan maar een wachttijd van 70 min doet ons doorwandelen . Ze zijn hier ook flink aan het werken aan het nieuwe fanasyland en ik moet zeggen het ziet er allemaal geweldig goed uit . De wandeling naar space mountain verteld ons dat er hier ook 55 min zijn aleer je naar de maan geschoten kan worden dat doet die van mij zelfs in kortere tijd . Ena de nodige winkeltjes in en uit gelopen te zijn besluiten we dat het warm genoeg is voor bij ons aan het zwembad wat te luieren . Aan. Bushalte heb je zicht op de polynasian , grand floridian en bay lake hotel wat de wachttijd wat leuker maakt . Eenmaal in het hotel kleden we ons om en gaan we met onze luie kont aan het zwembad hangen , uit de wind en met geen wolkje aan de lucht is het hier goed vertoeven . Eten gaan we in de olive garden vroeger dan anders om de grote drukte voor te zijn en alles smaakt overheerlijk . De prime outlets krijgen ook nog een bezoek en hier koop ik een ipadcase van disney aan een outlet prijs yes . Morgen dus tyfoon lagoon en epcot waar we gaan eten in teppan edo ook gaan we hier het vuurwerk bekijken .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten